Tack kära grannar

för att era gäster tydligen inte har lärt sig ert efternamn. Så istället för att ringa på er porttelefon utsåg de vår som en potentiell väg in i huset. Jag känner mig hedrad att de hade oss i tankarna trots att klockan var så sent. Tyvärr var jag inte lika trevlig då jag utsatte era gäster för en passiv hämnd. Istället för att hjälpa försökte jag somna om. Min elakhet straffade sig snabbt då jag inte kunde somna om. Men… hade jag somnat om hade jag inte gått upp och då hade jag missat den fina katten som gick förbi här utanför.

Kommentera

