Man går ner i vikt av ökat intag av te och honung

Nu är det nog många som höjer på ögonbrynen men det är bara till att sänka dem igen. På bara ett par dagar har jag gått ner drygt 2 kilo och det i samband med ett ökat intag av honung och te. Så här har det varit merparten av de tillfällen där jag har ökat intaget. Testa, det skadar ju inte att försöka.
Nu önskar jag mest att influensan ska lämna detta hus så att jag får tillbaka min aptit och att jag slipper svettas som en Chorizo i Sahara.

Kommentera

