VAD HETER HAN SA DU???!!!

Lilltjejen och jag satt i soffan. På tvn var det Pippi Långstrump och i min mobil var det YouTube och Zlatan. Lilltjejen tittade på min mobil, sen på mig och sen pekade hon på tvn och sa PIPPI. Jag pekade på min mobil och sa ZLATAN. Hon pekade på tvn igen och sa PIPPI varpå jag pekade på min mobil och sa ZLATAN.
Det var visst roligt så det fortsatte så ett litet tag. Helt plötsligt utbrister hon något som hon numera tycker är hur roligt som helst att säga… kan bero på vår reaktion i och för sig. Titta på länken så ser ni vad jag menar…

http://db.tt/85ovmrAL

2 thoughts on “VAD HETER HAN SA DU???!!!

Kommentera

