Tusen trevliga bekantskaper som får mig att må illa

Jag förstår det inte… vi brukar komma så bra överens. Visst är det många att hålla koll på men vanligtvis går det i ett nafs. Visst kan det koka i relationen och ibland kan det vara iskallt.

Idag var det dags att sätta tänderna i det hela och tugga sig igenom bekantskaperna, bit för bit.

Nu två portioner fish n chips senare är jag vrålmätt, trött och smått illamående och jag anklagar mina vänner kalorierna för det. Tror att jag ska dra ner på umgänget de kommande dagarna.

Kommentera

