Sluta gunga soffjävel

Här sittligger man bekvämt i nya soffan (som är nära 4 meter lång) och kollar första halvleken mellan Sverige – Irland. Ana min förvåning när den börjar gunga när jag sträcker mig efter ölglaset.
-Men vad tusan, tänker jag. Jag har ju bara druckit två öl.
Kollar in flaskorna… Now there’s your problem… Nils Oscar Celebration Ale 9. 4% och Great Divide Yeti Imperial Stout 9.3% (bägge får 8 av10 i betyg).
Jaja… kommentatorn blev mycket roligare när han säger följande: Hysén löper men Zlatan var inte redo.

Kommentera

