Haha… är det så här det är att ragga?

På bussen hem från stan. Framför mig sitter ett ungt (inte helt nyktert) par. Mia och Kent. De heter egentligen något annat. Följande händer (fast något nerkortat):

Smask, slask, hångel, slibb, slabb, hångel, uhhhhh, åhhhhh, smask, slask.
-Gud vad jag är kär i dig… ehhh… Mia.
-Maria heter jag.
-Ja just det! Slibb, slabb, hångel, smask…
-Åhh, jag är så glad att du ville följa med mig hem Kent.
-Jag heter Kennet.
-Jaha
Slubb, slisk, smask, jätterap från henne,  -hehe jag gillar tjejer som är sig själva.
Slapp, slupp, slibb, smask, jätterap.
-Men va fan! Sluta rapa mig i munnen

Som sagt… En helt vanlig kväll på buss 16… resten är banne mig censurerat.

Kommentera

