Brrr, usch och fy. Nu ska det tävlas

Uppdateras efter hand.
image

Tävla och tävla… det är dags för Göteborgssimmet. Jag och svägerskan ska simma 1 km i Delsjön… här i Göteborg då om inte det var tydligt nog.

Igår var det strålande solsken och perfekt väder att simma i men idag är en annan dag… och givetvis regnar det. Det REGNAR.

Om en timme plaskar jag iväg.

Varför gör jag det här?!

image

Därborta någonstans vänder man. Ser härligt ut eller hur?

image

Och den här ska jag ha på huvudet. Mean in green!

image

I mål! Efter 38 minuter och 16 sekunder hade jag återigen fast mark under fötterna. Något yr och disorienterad dock… men glad.

image

Och den obligatoriska medaljen

One thought on “Brrr, usch och fy. Nu ska det tävlas

Kommentera

