Frosty the (s)No man

Kort och intensivt var hans liv. Knappt hade han hunnit få ett huvud innan de första existentiella tankarna for genom hans kalla kala huvud:
-Vem är jag? Varför finns jag?
Jag hann aldrig ge den svaret på första frågan innan svaret på den andra kom farandes. Ett svar som för snögubben kom ganska brutalt och överraskande. För mig och Lilltjejen var det enbart resultatet av minutiös glädjefull planering. Ibland drabbar vår glädje andra.

Kommer jag att kunna sova gott inatt? Räkna med det!
image

Kommentera

