Öppet brev till folktandvården Kyrkbyn

Hej.

Jag ringde er idag för att fråga om akuttider då en tand har gått sönder. Svaret jag fick var att jag kunde få en tid till hösten.

I mina ögonen var det ett väldigt konstigt svar. Vad har ni för policy? Jag kan givetvis inte vänta till hösten innan tanden åtgärdas, vilket jag kan tycka att den personen hos er som tog emot samtalet också borde ha förstått om hon hade varit intresserad av att lyssna. Det enda alternativet hon gav mig var att ringa på måndag och hoppas på återbud.

Jag undrar nu om ni har akuttider överhuvudtaget och hur de i så fall fungerar?

Ser fram emot emot ett tydligt och konkret svar som förklarar det hela.

Mvh
Peter

Kommentera

