Ja ja, det är verkligen min avkomma

– Pappaaa…
– Jaa…
– Vill du ha en dotterfot i ansiktet, säger stortjejen samtidigt som hennes inte helt rena sommarfötter dyker upp under min arm och trycks mot ansiktet.

Jag börjar nästan tro att det är Kära Fru som i smyg lär barnen gerillakrigsföring.

I avsaknad av bevis får jag för tillfället förlika mig med tanken att det hela är ett resultat av rakt nedstigande dna-grejsimojs från min sida *suck*

One thought on “Ja ja, det är verkligen min avkomma

Kommentera

